نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کونته جانشین اوله در منچستریونایتد؟| چشمک ایتالیایی به شیاطین سرخ

  • کد خبر: ۸۵۳۴۸
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کونته جانشین اوله در منچستریونایتد؟| چشمک ایتالیایی به شیاطین سرخ
آینده سولسشر با شکست مقابل لیورپول در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، موضوع آینده حرفه‌ای سرمربی نروژی شیاطین سرخ باعث ایجاد اختلافاتی بین اعضای هیئت‌مدیره باشگاه منچستریونایتد شده است. برخی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه منچستریونایتد همچنان روی حمایت از سولسشر فکر می‌کنند، اما برخی دیگر از آن‌ها در حال بررسی وضعیت موجود هستند، هر‌چند هنوز تصمیمی گرفته نشده است. بر اساس گزارش این خبرنگار ایتالیایی، آنتونیو کونته از حضور روی نیمکت سرمربیگری منچستریونایتد استقبال می‌کند؛ اما از این باشگاه انگلیسی در‌حال‌حاضر نه تماسی با او گرفته‌اند و نه با زین‌الدین زیدان.

شرط‌های کونته برای هدایت منچستریونایتد

به نظر می‌رسد که سولسشر پس از شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول شمارش معکوس را برای اعلام خبر اخراجش از منچستریونایتد آغاز کرده است. مربی نروژی با شکست ۵ بر ۰ مقابل لیورپول کلوپ یکی از تلخ‌ترین شب‌های تاریخ منچستریونایتد را رقم زد و اخراجش قطعی به نظر می‌رسد. حالا دونکن کسلز، خبرنگار «تایمز»، به بررسی شرایط جانشین‌های احتمالی سولسشر پرداخته و نوشته است: ۲ گزینه وجود دارند و نامشان میان مدیران منچستریونایتد مطرح شده است. هر دو آزاد هستند و می‌توانند بدون پرداخت غرامت مالی به یونایتد بروند: یکی از آن‌ها زین‌الدین زیدان است و دیگری آنتونیو کونته.

البته این خبرنگار می‌گوید که کونته برای انتخاب تیم بعدی خود آسان‌گیر نیست. وی توضیح داد: تا‌جایی که به من خبر داده‌اند، موضع کونته این است که به این پست علاقه‌مند است؛ اما پیش‌شرط‌های خودش را دارد. کونته وقتی که تیم بعدی خود را انتخاب می‌کند، می‌خواهد در تیمی باشد که می‌تواند قهرمان اروپا شود. می‌خواهد ثابت کند که یکی از بهترین مربیان دنیاست و فکر می‌کند که زمانش رسیده که قهرمان اروپا شود و هدفش هم فتح چمپیونزلیگ است.
کونته در زمانی که آینده پوچتینو نامشخص بود، مورد‌توجه پی‌اس‌جی نیز قرار داشت و در تابستان، تاتنهام نیز مذاکراتی با وی داشت و حتی پیش از آنچلوتی بحث حضورش در رئال‌مادرید هم مطرح بود و حالا این مربی ایتالیایی منتظر فرصت است.

آنتونیو کونته، ترند اول توئیتر در انگلستان

پس از شکست سنگین خانگی منچستریونایتد مقابل لیورپول، برخی هواداران منچستریونایتد خواستار اخراج اوله گونار سولسشر و انتصاب آنتونیو کونته به‌عنوان جایگزین این سرمربی نروژی شدند. بسیاری از هواداران منچستریونایتد خواستار انتصاب آنتونیو کونته، سرمربی سابق تیم‌های یوونتوس، چلسی و اینتر به‌عنوان سرمربی تیم خود هستند. پس از شکست سنگین منچستریونایتد مقابل لیورپول، کونته به ترند اول توئیتر در کشور انگلستان تبدیل شد و بسیاری از هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی خواستار اخراج سولسشر و انتصاب کونته شدند.

بیانیه رسمی منچستریونایتد درباره آینده سولسشر

باشگاه منچستریونایتد درباره آینده سولسشر بیانیه داد. در‌حالی‌که فابریزیو رومانو از علاقه آنتونیو کونته به مربیگری در منچستریونایتد پرده برداشت، باشگاه منچستریونایتد باز هم به سولسشر اعتماد کرد تا او دوباره روی نیمکت بنشیند. باشگاه منچستریونایتد در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که سولسشر در ۳ بازی آینده شیاطین سرخ روی نیمکت خواهد نشست.

منچستریونایتد در ورزشگاه تاتنهام‌هاتسپر شهر لندن در شنبه آینده میهمان اسپرز است و سپس باید به‌مصاف آتالانتا در برگامو برود. در شنبه ۲ هفته آینده یونایتد میزبان سیتی در اولدترافورد خواهد بود و بدون‌شک در این ۳ بازی سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست. این مربی نروژی در صورت موفق‌نشدن در این ۳ بازی، قطعا جای خود را به مربی دیگری خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->